رئیس وبلاگ

استقلال تیمی است که واقعا با کیفیت بازی میکند و میتوان با گفتگو با فیفا این تیم را در مسابقات قهرمانان اروپا راه داد        نخند  نه پس پرسپولیس سوراخ بره  من موندم طرفتاران پرسپولیس با چه رویی در جامعه حضور دارند به نظر من حتی نباید گذاشت این انگل های جامعه در روز انتخابات رای بدهند  در کل من مشتاق به لینک  اس اسی ها هستم و اگر انگل منظورم لنگی هستید برای کوری خوانی می توانید نظر بگذارید به امید  قهرمانی استقلال در اسیا   نظر یادتان نرود


نظرات شما عزیزان:

Milad
ساعت10:48---27 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری موفق باشی ممنون به وبلاگ خودت سر زدی ممنون توهم موفق باشی تو امتحانات من لینک کردم دوست داشتی لینکم کن
باشه حتما


سیاوش
ساعت17:41---26 ارديبهشت 1392
ممنون که سرزدی بازم بیا منو با اسم(ترول آباد)بلینک راستی لینکتم کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:15 | نویسنده : d1r.d2s |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.